Tinselflickans arkiv

Hjärtsnörp

Fick mejl från gammal bekant. ”Mammaledig” stod det bredvid namnet.

Sånt gör fortfarande ont.

Filed under: Barnlöshet

No Responses Yet

  1. Tilda skriver:

    Usch då, jag förstår precis vad du menar. Chansen finns ju att du snart tillhör den skaran också, även om det inte är någon tröst nu.
    Kram!

  2. Storkenflyger skriver:

    Hoppas vi båda kommer till den dagen när ordet mammaledig inte är = sorg och avund.

  3. Anonymous skriver:

    Blunda för såna kort, hennes liv är ju inte ditt. Hoppas du hittar lyckan ändå någonstans, med eller utan bebis.

Lämna en kommentar

Besökare

  • 146 494 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt