Tinselflickans arkiv

Nej…

Söta rara du som hittade hit genom att söka på hur fixar man sitt liv – jag har verkligen inte svaret.

Men hittar du nån lösning – skriv gärna en kommentar!

Jag tror vi är många som vill veta den magiska formeln.

Abrakadabra har inte funkat hittills.

Filed under: Meta

No Responses Yet

  1. Annika B skriver:

    Fniss, nä det var inte jag.
    Men tänk om det gick att GOOGLA sig fram till svaret på den lilla enkla frågan 😉

  2. singeladopt skriver:

    Gapskratt. Det är ju jätteroligt. Vilken sökväg. Till mig har de kommit genom att söka på http://www.resantillettbarn.wordpress.com
    Vad var det de sökte efter då? De kunde ju adressen. asg

  3. Betty2 skriver:

    Som kommentar till singeladopt kan jag svara att de kanske har en lika knäpp webbläsare som jag (innan jag bytte till Mozilla Firefox). 😉 Där funkar det nämligen så att markören flyttar sig från adressfältet till ”msn sök”-rutan, så att den adress jag skriver in alltså blir en sökning i stället om jag inte ser upp. (Detta händer på startsidan msn.se i Explorer om jag börjar skriva adressen innan sidan har laddats klart helt. Jag är lite otålig av mig och tycker min dator är för långsam när jag öppnar program. 😉 )

  4. bondunge skriver:

    man får tyvärr till att leva det Man fåe se…

Lämna en kommentar

Besökare

  • 146 494 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt