Tinselflickans arkiv

Vad händer här då?

Efter många om och men bestämde jag mig för att kolla på den här gamla bloggen. Jag skrev mycket som jag vet har hjälpt många – framför allt mig själv.

På något sätt vill jag ha kvar det jag skrivit till eftervärlden. Många av mina närmaste vänner har jag fått genom bloggen. Och jag ser via statistiken att det fortfarande är rätt många som hittar hit.

När jag skilde mig fortsatte jag blogga. Det var ett misstag. Eller i alla fall ett misstag att jag gjorde det som Tinselflickan. Därför har jag tagit bort flera hundra inlägg som inte handlar om barnlöshet, IVF eller relaterade ämnen. I alla fall efter separationen.

Men. Här är den så. Den reviderade versionen av Tinselflickans arkiv. Jag kommer inte att skriva fler inlägg än denna – Tinselflickan is no more. Men jag kommer kanske att länka till bloggen när jag känner ett behov av att sprida kunskap, information eller erfarenheter av ofrivillig barnlöshet.

Postat i:Meta

2 Responses

  1. crrly skriver:

    Häftigt att du skrev detta just igår! 🙂 Saknar dig ibland och skulle vilja lägga till dig på Facebook, men jag har halv pseudonym där och hittar inte dig, så det kaaan bli knepigt! 😉 Ska göra ett försök iaf. Stor kram till dig och hoppas att du har ett fantastiskt liv! /crrly

  2. sara skriver:

    Jag har haft dig i mitt RSS-flöde sen många år tillbaka, sen den tiden då vi själva var inne i IVF-svängen (detta var 2005-2007). Klickade på en länk och såg att din gamla blogg var borta men av nån anledning googlade jag ändå på ”tinselflickan” och här är du ju! Jag minns att jag gillade din blogg, ditt sätt att skriva. Det var en hjälp i allt det jobbiga på något vis… Så jag vill bara säga att jag uppskattar att dina ord finns kvar här för andra att läsa! Hoppas att du har det bra idag, mycket har säkert hänt på 4 år….

Kommentera

Besökare

  • 142,522 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

