Tinselflickans arkiv

Tummen ur

Så har jag äntligen fått beställt hem en menskopp modell mindre. Den kom lite sent, precis på mensens sista dag, men jag får väl testa den om en månad ungefär.

Skumt, förra månaden hade jag en cykel på 27 dagar och den här var den på 33.

Jag har fortfarande järnkoll, i alla fall!

Postat i:Barnlöshet, FET och IVF,

No Responses Yet

  1. Katarina skriver:

    Jag ger upp! Jag tyckte inte att jag hade någon anledning att be att få läsa dina ”hemliga” inlägg, eftersom jag nästan aldrig kommenterat på din blogg, och dessutom lärde känna den alldeles nyligen när jag läste den från början till slut på några dagar. Jag fick väldig respekt för dig, och hjälp med det jag behövde hjälp med, men nu råkade jag ju fastna – man vill ju veta hur det går och jag blir oändligt nyfiken på vad du skriver. Det verkar som om det är bra saker som händer dig och det är jag glad över. Jag har full respekt för om du inte vill berätta allt för fullständiga främlingar men om utifall att du inte har något emot det skulle jag gärna ta emot ett lösenord. Om inte kan du bara ignorera den här kommentaren.

    Katarina

  2. tinselflickan skriver:

    Katarina: En så charmig kommentar kan jag bara inte ignorera! 🙂 Lösenord är mailat! 😀

  3. Tingeling skriver:

    Hmmm..
    Jag undrar om lösenordet är föråldrat, eller om inlägget inte går att läsa ens med lösenord? Har prövat logga in, men det funkar inte.
    Jag VET att jag loggat in och läst gamla inlägg med samma lösenord, men när jag försöker göra det nu så funkar inte det heller.
    Nåt som jag inte fattar eller ett medvetet beslut från din sida? 🙂

    Ting.

  4. Tingeling skriver:

    Äh, nu funkar det ju. Förlåt.. Tillfällig störning!!

  5. ToveB skriver:

    Jag provade DivaCup i storlek 2 och kunde inte alls få den att funka som den skulle, så nu har jag en i mindre storlek. Inväntar ”härligheten” i morgon. 😉 Konstigt nog ser jag faktiskt fram emot det lite, bara för att få testa menskoppen. Knäpp man kan vara!

  6. Borthy skriver:

    Hej. jag hittade hit via min väninna Kraka från IRL.
    Jag har läst lite i din blogg tidigare men nu var det en tid sedan. Skulle gärna vilja sätta mig in hur allt gått för dig men det är ju lite svårt när du har skyddat men jag förstår.
    Hmmm.. menskopp? Aldrig hört talas om? Ör det vad det låter som? MVH / Borthy

  7. Sommartjejen skriver:

    Nu har jag också beställt en menskopp efter att ha fått tips om det i min blogg.
    Spännande ska det bli o jag hoppas den fungerar utmärkt. Var dock osäker på storlek, jag använder ju aldrig större tampong än normal (skulle aldrig få in en plus känns det som) men jag tog ändå storlek 2 på koppen. Kanske får ändra det sen, får se!

Kommentera

Besökare

  • 142,614 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

