Tinselflickans arkiv

Hicka

Den här cykeln var bara 27 dagar lång. Var helt oförberedd och räknade efter både en och två gånger innan jag insåg att det faktiskt var så. Tror inte det har hänt på länge.

Kroppen är fan en lustig sak. Den gör aldrig som man tror den ska. Men det är i alla fall skönt att den fungerar.

Postat i:Barnlöshet, FET och IVF,

No Responses Yet

  1. Cinks skriver:

    Undrar om man då kan konstatera att stress och press faktiskt gör skillnad på kroppen…? Det känns nästan så… /Kram från en annan 27:a

Kommentera

Besökare

  • 142,586 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

