Tinselflickans arkiv

Gravtester säljes?

Jag köpte ju icke-digitala gravtester precis innan vårt sista försök misslyckades. Trots att jag hade digitala kvar.

Varenda gång jag öppnar badrumsskåpet ligger de där och tittar på mig. Ett oöppnat paket med två gravtester och sen de där digitala också.

Jag borde packa ner dem nånstans. Tillsammans med mina stora lådor med Crinone, progesteron-vagitorier och allt det andra som ligger och dräller lite varstans i lägenheten. Crinonen och det kan jag lämna tillbaks till apoteket eller till nån behövande, men gravtesterna…

Äsch. Vem vet, jag kanske behöver dem igen nån dag. Eller så har jag en kompis som vill ha.

Postat i:Livet

No Responses Yet

  1. Tingeling skriver:

    Släng dem inte. Du kan mycket väl behöva dem själv.

  2. Tisalen skriver:

    Men….om du inte vill att de ska ligga och stirra på dig och hellre köpa nya den dagen som du behöver det—så kan jag köpa dem av dig…än hoppas jag på ett pluss…idag står zonterapi på listan över aktiviteter 😉

    Hör av dig här eller på min blogg om du är intresserad

  3. Anonymous skriver:

    Ge bort. Låt dem stirra på nån annan. Rensa, gör klart.

    Låt din man köpa nya när du gått över tiden, han som fortfarande tror.

  4. Lillan skriver:

    Jag tycker att det är bättre att ge bort dem – OM du skulle behöva nya är det ju ett positivt slöseri!!!

  5. Lillie d'amour skriver:

    För mig tog det ett tag innan jag insâg att jag aldrig behöver tamponger mer….och att dem tog upp halva mitt badrumsskâp.
    Men när jag hittar en tampong dâ och dâ sâ tänker jag pâ alla normala som har sin mens och jag som inte har nâgot.
    Ta bort dem, och lägg dem nâgon annanstans.

  6. Anonymous skriver:

    Hmmmm har själv en del sådana saker kvar…. har lite svårt för att slänga. Men planen är att de ska stoppas undan någonstans. Kommer att lägga dem i min garderob. De som måste ligga svalt ligger i kylen i en apotekspåse….
    Så mitt förslag är att stoppa undan dem tills du känner att du verkligen vill slänga dem!
    Många kramar från Agapanthus

Kommentera

Besökare

  • 142,522 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

