Tinselflickans arkiv

Haywire

Jag har ju kanonkoll på menscykeln fortfarande.

Tidigare har det oftast varit så att jag haft dålig luktsinne eller inget luktsinne alls efter mens och före ägglossning. Sen går den igång och min man blir trött på mig för jag klagar på att han luktar snus eller vitlök eller vad det nu kan vara.

Den här cykeln är skitknäpp. För jag har kamikazeluktsinne trots att jag inte haft ägglossning än. Jag har störts skitmycket av en person som jag åkt bil med som rökt precis innan en bilresa. Jag har tyckt att mat varit äckligt för att den smakar för mycket/konstigt. Och jag har känt alla människors parfymer och tyckt vissa var goda och andra lite påträngande.

Skumt.

Postat i:Barnlöshet, FET och IVF,

Kommentera

Besökare

  • 142,522 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

