Tinselflickans arkiv

Och så en liten fundering

Det var värst vad vissa är känsliga vad gäller det där med mensskydd! Herregud, det står väl alla fritt att välja vad de själva känner sig bekväma med.

Postat i:Livet

No Responses Yet

  1. Annika skriver:

    Strunta i dem människorna, dem som är för trångsynta för att tänka sig nåt nytt. Jag tycker det var toppen att du beskrivit så detaljerat om vad du har för erfarenhet av menskoppen. Perfekt för oss som kanske är lite nyfikna men inte vågat prova. Tack!

  2. Storkenflyger skriver:

    Upp till kamp för hemstickad binda av gethår. Den ska gärna ha rullats i träck så att det blir mycket kolibakterier på den 😉

    Nä jag håller med dig Tinsel. Fattar inte varför somliga tar illa vid sig över vad ANDRA stoppar upp, och inte stoppar upp, i muffen.

    Tack för recentionen. Mycket bra!

  3. Göteborgskan skriver:

    Jag tycker att det verkar jätteintressant. Har ju hört talas om den tidigare men inte provat själv ännu. Hur är det på natten då? Håller den tätt? Om man nu är en sådan som lever rövare i sömnen 🙂
    Grattis i senskott!

  4. Anonymous skriver:

    Skit i de pryda människorna. Kan de inte läsa om en menskopp med en dataskärm emellan så undrar man ju hur de har tänkt sig att föda barn i framtiden? Herregud säger jag bara. Jag har aldrig provat koppen men har läst intresserat vad du har att säga om den. Bra testat och skrivet.

  5. Tisalen skriver:

    Grattis lite sent men med stor omtanke!

    JAG har beställt en kopp!

    Så till nästa mens (som jag iof hoppas, så som jag hoppats många gånger, inte kommer) så är det slut med tamponger

  6. Sanna skriver:

    Me too har beställt. Jag tycker att det låter utmärkt och är väldigt tacksam för den utförliga recensionen (du borde skicka den till företaget!).

    Kram på dig.

  7. crrly skriver:

    GRATTIS på födelsedagen i efterskott!

    Stora kramar.

  8. Anonymous skriver:

    Ville bara säga att du inspirerade mig till att ääääääntligen beställa en menskopp. Tanken har funnits länge, men det har bara inte blivit av tills nu.

Kommentera

Besökare

  • 142,668 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

