Tinselflickans arkiv

Mensvärk

Fanken också. Har värsta mensvärken.

Den ska inte komma förrän början på nästa vecka.

Måste vara så att i och med att jag låtit bli akupunkturen så är vi tillbaks i gamla spår igen.

Suck.

Postat i:Barnlöshet, FET och IVF, ,

No Responses Yet

  1. Anonymous skriver:

    Aj aj…mensvärk som gör så ont, ja det är ju inte mycket att göra, gå på akupunktur för menssmärta är kanske inget man gör??? Blir nog rätt dyrt 😉

    Mvh
    Jenny

  2. DinaH skriver:

    Kanske är värt att fortsätta med akupunkturen ändå? Iaf ett tag. Den skulle ju hjälpa mot allergien också, eller?

  3. Lillan skriver:

    Om jag vore du skulle jag fortsätta med akupunktur i några månader till (om det inte blir för dyrt). Det kan vara värt det att komma tillbaka till ”ostimulerat” skick efter så lång tid av hormonbehandlingar och sådant… Att du dessutom skulle kunna behandla bort dina allergiska besvär är ju bara en bonus! KRAM!

  4. Tinselflickan skriver:

    Så farligt var det inte med mensvärken, några rejäla kramper i en timme – sen har jag inte känt av nåt. Så det är inte riktigt som vanligt.

    Ärligt talat vet jag inte om jag kan gå tillbaks till akutanten. Hon vill att jag ska ta så jäkla många olika, dyra homeopatmedel och jag tror inte på det – och har inte lust att dels lägga pengar på henne men även dyra mediciner. Och astman blev jag ju inte av med.

  5. Johanna i Gbg skriver:

    Hej! Råkade bara läsa här att du skrivit dyra homeopatmedel. Då handlar det nog om komplexmedel hon vill pracka på dig. Homeopatmedel är inte dyra! Dom kostar 75-100 kr burken beroende på potens(dock dyrt i jämförelse vad dom exempelvis kostar i frankrike). Jag är själv homeopat så jag är rätt insatt i det där 🙂 Och förkasta inte homepati som hjälp. Men sök hellre då upp en homeopat som inte prackar på dyra saker. Det är klart att det här du går igenom är rätt komplext men det finns hopp! 🙂 Har du annars provat zonterapi? Också ett alternativ att fundera på. Min mamma är zonterapeut och har hjälpt ett antal barnlösa par. Ge inte upp! Kram

Kommentera

Besökare

  • 142,668 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

