Tinselflickans arkiv

Typiskt

Jag räknar efter och funderar. Räknar ut och känner efter.

Suck.

Postat i:Barnlöshet

No Responses Yet

  1. Vit Lilja skriver:

    Visst är DET helvete?!

  2. Act as if skriver:

    ja, det är klart att du gör, din längtan kommer aldrig att försvinna. Jag önskar bara att den kunde låta dig få ha semester fullt ut, ett ögonblick, en kort sekund.

  3. sanna skriver:

    Blä blä blä.

    Vilket ekorrhjul. Önskar jag kunde rädda dig ur det!

    KRAM

  4. Tisalen skriver:

    Jag tror detta kommer att följa dig lääänge mer eller mindre, medvetet och omedvetet

    men mer och mer utan tanke

    tror jag

    skicker med en kram…

  5. Tudorienne skriver:

    usJag tror tankarna kan försvinna snabbare än du tror. Inte på bara några veckor, men du ska se att de kan försvinna.

  6. Lillan skriver:

    Så klart att du gör – att bli ”främling” med sin kropp är ju som att försöka att ”olära” sig att läsa… Jag kan inte föreställa mig hur det kommer att kännas den dag som de där känningarna VERKLIGEN aldrig mer kommer att betyda något – inte en väntan på ett nytt försök eller en väntan på ett test. Denna cykliska förbannelse är ju det som skulle varit Hades straff i dödsriket, inte att rulla upp en sten som bara rullar ner igen – piece of cake!!! Det är uppenbart att det är män som kommit på det straffet och inte en kvinna som vill ha barn! Stor kram till dig, gumman!

  7. Anonymous skriver:

    Har inte skrivit så mkt då jag inte vetat vad jag ska skriva. Men tänker iaf på dej och sänder en stor kram! Hannah

Kommentera

Besökare

  • 142,522 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

