Tinselflickans arkiv

Timrapport…

Jag har sprungit på toa typ stup i kvarten sen chocken vid lunch.

Men det har inte kommit nåt mer.

Det brukar det göra.

Ska menseländet komma kan den väl göra det rejält, allt på en gång. I stället för att hånfullt skicka ut små springare som bara påminner om dess existens men inte mycket mer än så.

Jag hatar det här.

Jag har i alla fall inhandlat två gravtest av den analoga typen, det vill säga ickedigitala. Så i morgon bitti kommer jag leta streck i rutan.

Kanske förgäves. För just nu, i denna sekund, kom mensvärken. Får se vad som händer härnäst.

Postat i:FET och IVF,

No Responses Yet

  1. Ingunn skriver:

    Fortsätter hoppas….och tänker på dig!

    Kram!

    Ingunn

  2. Ingela skriver:

    Hoppas, hoppas det var en niditationsblödning som du precis fått! Jag har blivit gravid två gånger m hjälp av ivf (ett färskt och ett fryst försök). Dagarna innan det stora testet har varit outhärdliga, en otrolig psykisk påfrestning att tvingas gå igenom. Svårt för omgivningen att förstå och jag har aldrig vetat vad jag ska svara på kommentarer som ”spännande”. Vadå spännande? För mig kändes som att det var på liv och död. Båda gångerna har jag också fått en mindre blödning någon dag innan det varit dags för testet och båda gångerna har jag blivit fruktansvärt nedbryten och känt att allt hopp varit ute. Istället var det ägget som fäste. Hoppas innerligt att det är er tur nu, vill också påminna dig om att ta hand om dig extra mycket de här påfrestande dagarna!!

  3. -anna- skriver:

    *tumme tumme tumme*

    FAN vad jag hoppas och önskar – som Storken säger ”som en tok”!!!!

    Kramen!

Kommentera

Besökare

  • 142,668 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

