Tinselflickans arkiv

Nedräkning till trosanalys

Blev det inget av.

För nu kommer de första tecken på mens. Dock utan mensvärk. Och lilla dumma jag, som i morse var så tvärsäker på att jag inte är gravid, har fått upp hoppet igen trots de rosa kännetecken som jag har sett så många gånger.

Hur fan är jag funtad?

Fast utan att gå in på detaljer kan jag säga att det ser annorlunda ut än jag är van vid. Mer än så säger jag inte. Det vore äckligt…

Postat i:FET och IVF,

No Responses Yet

  1. Anonymous skriver:

    Du kan ju blöda lite vid menstid första gången, även om du är gravid.
    Stor Kram.

  2. -anna- skriver:

    Nej nej nej nej nej!!!!

    Det får INTE vara mensen som kommer – det är ju er tur den här gången!!!

    Tinsel!!!
    *kramar tummarna än hårdare*

  3. Anonymous skriver:

    Håller med anonym… Det kan definitivt hålla på och småblöda lite i början…Önskar allt gott! /Malin

  4. Storkenflyger skriver:

    Väx och gro. Försvinn inte.

    Vik hädan jävla mens. Tvi!

    Jag hoppas för dig som en tok!

    Kramar

  5. Tingeling skriver:

    Bort med dig, mensantydningar!! BORT!

  6. sanna skriver:

    Vill INTE sluta hoppas.

    Kram!

Kommentera

Besökare

  • 142,522 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

