Tinselflickans arkiv

Å andra sidan…

Så har jag haft molande mensvärk hela kvällen i går.

Som vanligt blir jag tokig av alla symtom och icke-symtom som rasar i min kropp. Men så är det.

Postat i:FET och IVF,

No Responses Yet

  1. Janna skriver:

    Det är olidligt. Jag ryser!! Hoppas hoppas!!

  2. Anonymous skriver:

    Å jag kryper hit allt oftare o oftare! Jag tänker på dig o hoppas hoppas verkligen att det är din tur nu!!!

    LillAnn

  3. Tingeling skriver:

    hmm…men molande mensvärk lär väl i alla fall vara ett av de vanligaste graviditetssymptomen, har man hört av folk som vet! 🙂 Hoppas SÅ för din skull!
    Var det så att du någon gång fått två tillbaka tidigare?
    Jag tror på dig nu!! Kram.

  4. MOE skriver:

    Håller tummarna allt jag kan!!

  5. sanna skriver:

    Jag hoppas också att ”mensvärken” är något annat. Själv hade jag mensvärk när värkarbetet satte igång innan förlossningen…

    Heja heja heja små embryosar!

    KRAM

  6. Act as if skriver:

    ..o jag hade mensvärk hela första månaden med Signe i magen. Det är livmodern som växer.
    Så nu hoppas jag, som tusan, att det bara knakar därinne i din livmoder, av växtvärk. At det är det du känner!!!

  7. Humlan skriver:

    Japp, mensvärk kan vara ett positivt tecken!! Hoppas, hoppas, hoppas det är de små som fäst & nu växer!!!
    ~Kram~

Kommentera

Besökare

  • 142,639 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

