Tinselflickans arkiv

Symtomfrosseri

Jag har varit i valet och kvalet om jag ska skriva om mina symtom här. Jag har gjort det förr, och varit övertygad om att jag varit gravid – och det har även ni blivit. Och så har vi alla haft fel. Det är rätt knäckande.

Men jag gör ju inget annat än frossar i symtom. So here goes…

Det enda anmärkningsvärda är ömheten i brösten. Som inte kom dagarna före ägglossning utan ett par dagar efter återföringen. Och så är det en annan slags ömhet, som utgår från bröstvårtorna och inte hela bröstet (ursäkta detaljrikedomen, men ni är väl vana vid det här laget) och känns annorlunda helt enkelt.

Lite små tendenser till molvärk har jag också. Men det kan betyda lite vad som helst. Och som min älskade make sa tidigare: De där symtomen verkar ändra sig från gång till gång.

Men man kan ju alltid hoppas på det bästa. Och det gör vi.

Postat i:FET och IVF,

No Responses Yet

  1. Tess skriver:

    Och jag med! (hoppas på det bästa alltså). Symptom är så luriga, men man kan ju inte låta bli att analysera dom …

    Tänker på er. Håller fortfaranade tummarna och har faktiskt fått lite annat gjort samtidigt 🙂

  2. Lillie d'amour skriver:

    Positivt tänkande och Fäst och väx!
    Kram j

  3. Anonymous skriver:

    Jag hoppas så det knakar och min lilltå brukar inte ha fel…jag tror att det e dax nu 😉

    Jenny

  4. Salvia skriver:

    Hoppas, önskar, vill och tror!

    Varma kramar!

  5. Anonymous skriver:

    Anna i Åbo…
    Jag hoppas verkligen att det blir ett positivt resultat för er!!!!!! Håller tummarna här.

  6. DinaH skriver:

    Vi hoppas på det bästa! Och så länge inget annat visar på motsatsen så…
    Kram

Kommentera

Besökare

  • 142,522 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

