Tinselflickans arkiv

Ruvardag sju

En vecka har gått och jag är fortfarande någorlunda lugn.

Visst, ibland blir jag ansatt av tvivel.

Men för det mesta försöker jag vila i vissheten att jag just nu är gravid, oavsett vad som händer om en vecka eller tio dagar.

Testdatum är 4 juli. Mitt i första veckan av min semester. Men jag vet att har jag inte börjat blöda 30 juni är chanserna väldigt goda. Så det är bara att hålla ut, och citera mitt nyfunna mantra:

Fäst och väx, fäst och väx, fäst och väx…

Postat i:FET och IVF,

No Responses Yet

  1. Åsa skriver:

    Olidligt spännande för mig som måste på en veckas semester utan all min teknik!

    Jag håller alla tummar och hoppas så för er skull, det vore så underbart om det ville lyckas för er med !!!!!!!!
    Kram Åsa från Sabg

  2. Johanna skriver:

    Heja eskimåerna!

  3. Storkenflyger skriver:

    Fäst och väx!

  4. millan76 skriver:

    Åh, vad spännande! Jag håller på dig Tinsel, det vet du!! Kram

  5. Saring skriver:

    Det är ett fint mantra. Fäst och väx. Själv har jag just firat vännen Ericas kräks. Håller tummarna för att jag snart får fira ditt.
    KRAM

  6. Liv skriver:

    Tinsel.

    Jag hoppas innerligt att de små eskimåerna fäster sig hos dig och växer sig större och större.
    Kram Liv

Kommentera

Besökare

  • 142,614 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

