Tinselflickans arkiv

Vackra saker

Det blev ingen promenad genom Botaniska i går, som jag hade tänkt – akutanten har ju sagt att jag ska titta på vackra saker. Mest för att jag var mitt i en arbetsdag och maken superstressad.

Så i stället tog jag den långa vägen hem efter jobbet, gick genom parken i stället för via Rosenlund, tog mig tid att titta på de vackra gröna träden och lyssna på fågelkvitter. Tog ett par foton på utsikten och njöt av livet. Rörde nästan mig själv till tårar. Men bara nästan.

I morse gick jag upp tidigare och tog samma väg till jobbet. Det tar säkert fem-tio minuter längre tid men blir det bebbe av det är det klart värt det.

Postat i:FET och IVF,

No Responses Yet

  1. Anna skriver:

    Alla tummar här hemmma hålls stenhårt för er nu!

    Kramar
    Anna och Lilla My

  2. Anonymous skriver:

    Håller tummarna!!! Jag samlade kastanjer när jag ruvade….
    Kram Agapanthus

  3. Lillan skriver:

    Jag håller tummarna för att det verkligen ska vara den här gången det går vägen! Vackra saker tycker jag definitivt att du ska njuta av – dags att leta fram en underbar äng och plocka 7 sorters blommor också? Kram!!!

  4. Janna skriver:

    Jag håller tummarna i ett järngrepp för dej och de små!

  5. Lillie d'amour skriver:

    Hej!
    Snart är det vâr tur att vandra genom Göteborg!
    aker upp den 7 juli och sover över i Tyskland.
    Hoppas Hoppas

  6. Female skriver:

    Hittade din blogg i januari, och har läst vartenda ord i den efter det. Beundrar dig, din styrka och dina ord. Håller verkligen tummarna för dig/er nu!

  7. Längtan skriver:

    Jag tycker att det är så härligt att du är så positiv, och jag är säker på att positiviteten gör att chanserna ökar med 5000 %! Håller tummar och tår…!

  8. All Blog Spots skriver:

    nice blog

  9. Tinselflickan skriver:

    Tack alla rara för tummarna!

    Female: Jag har hittat dig via min statistikräknare och undrat om du är någon jag känner. Fast jag har förstått att du antagligen inte är det… =)

    Lillie..: Välkommen hit!

Kommentera

Besökare

  • 142,522 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

