Tinselflickans arkiv

Bäbisguden ler och välsignar

För de ringde precis från Sahlgrenska. I morgon kl 13 ska vi vara på plats.

Sex stycken små embryon väntar på oss i frysen.

Vi får tillbaks två. Om inget oförutsett händer men det kommer det inte att göra.

För nu ler Bäbisguden på oss. Välsignar och är med oss.

Bulle 2007, here I come!

Postat i:FET och IVF,

No Responses Yet

  1. Isidor skriver:

    Halleluja!

    Vi håller alla tummar!

  2. Anonymous skriver:

    Hurra! Håller mina tummar!
    Kram Agapanthus

  3. Grodis skriver:

    Åh, så skönt!
    Åh, så spännande!
    Åh, så jädra mycket bulle(ar) det kommer bli!
    Åh, vad jag håller tummarna!

    HÅRT!

  4. Act as if skriver:

    Jag ryser. Och önskar lycka till. Alltid.

  5. Linda (Gosan) skriver:

    Jag håller tummarna stenhårt! Och jag tänker inte släppa föräns du har testat, kan bli lite svårt att flyttpacka men det får gå =)

  6. Solens Dotter skriver:

    Vad spännande. Nu blir det bulle 2007. Håller tummarna för er.

  7. Pia skriver:

    Ett par tummar till! Stenhårt!

  8. Tess skriver:

    YES!!! Så skönt att en liten del av väntan är över. Oj vad jag kommer att tänka på er i morgon!

  9. Humlan skriver:

    Underbart!
    Alla tummar och tår hålles så de blir blå!
    ~Kram~

  10. lillasysteryster skriver:

    JAAAA! Vad bra!!!

    LYCKA TILL NU! Och det är klart att bebisguden ler och han ler STORT 😀

  11. Hannah(30) skriver:

    Massor av tummar här oxå!!! Kram!

  12. Kantarellkisse skriver:

    Nu ska jag försöka hålla bebisguden på gott humör för er 🙂 Nu är det ändå er tur! Förresten, är det ok om jag länkar till dig från mig? Inser att jag ju är härinne och läser nästan dagligen vid det här laget…

  13. Lillan skriver:

    Vad ska vi mer göra för att blidka bebisguden?!? Jag har funderingar på att donera ägg nästa år (om de ger mig dispens för att jag fyller 36 under året) – det borde väl vara något man kan få extrapoäng för? I så fall donerar jag poängen till dig!!! Håller alla tummar för en dublett i mars!!! KRAM!!!

  14. sanna skriver:

    Jippie!!! Igen och igen!!!

  15. Salvia skriver:

    Heja!

  16. Anna skriver:

    Nu jävlar!!!

  17. Erica skriver:

    NU! Vi är inne i ett flow nu, Tinsel! Frysisar är de bästa!!! KOM IGEN!!! FästFest!!! Stor hoppfull kram!

  18. Anonymous skriver:

    Tänk att det äntligen är dags! Håller tummarna stenhårt för er! LYCKA TILL! Kramar Alex74

  19. hermelinen skriver:

    Tjihoooo!
    Ser fram emot bebisbilderna om 9 månader!

    Många kramar

  20. Betty2 skriver:

    Här är en till som håller tummarna! 🙂

Kommentera

Besökare

  • 142,522 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

