Tinselflickans arkiv

Och vinnarna är utsedda!

För se på fan om det inte blev omslag i morse. Eller i natt, vilket man nu väljer att kalla det för.

Hermelinen, Diana, Vit Lilja, Jenny, Tilda och de två mariorna – ni kan se fram emot ett gäng bilder på Tinselbäbis om nio månader ungefär. Maila mig era mailadresser (min mail finns i profilen) så ska jag spara dem och skicka sen när det blir dags.

Nu ska jag bara lista ut hur jag ska kunna ringa Sahlgrenska mellan 13.30 och 16 när jag har ett möte inbokat mellan 12 och 16…

Postat i:FET och IVF,

No Responses Yet

  1. Betty2 skriver:

    Härligt att det blev omslag på rätt dag! 🙂 Då fortsätter jag hålla tummarna för det här försöket, och hoppas att jag oxå får bilder mejlade till mig om sådär 9 månader (trots att jag inte var med i tävlingen menar jag 😉 ).
    Kram o stort Lycka Till!

  2. Maria skriver:

    Wheeee! Vad kul!! Mail kommer.

  3. Kattmamman (a.k.a. Bridz) skriver:

    Härligt att ni hinner innan sommaruppehållet. Äntligen fick ni lite tur, och nu kräver jag att turen fortsätter att hålla i sig!!!!!

    Kan inte maken ringa?

  4. Anonymous skriver:

    yeahh….ska bli kul att se bilderna

    Jenny

  5. MOE skriver:

    Härligt att det blev till slut!! Lycka till nu!

  6. Grodis skriver:

    Hääääärligt tjejen! *glad*

    Du kanske kan be maken ringa? Eller så ”går du på toa”… Någon paus har ni väl under mötet? 4 h kräver en ”bensträckare”. *nickar*

    Lycka till nu och tumhållningen fortsätter såklart! 🙂

    KRAM!

  7. Isidor skriver:

    Lycka till!
    På riktigt!

    Och kommentaren
    ”Behöver vi inte lite kaffe nu?” brukar funka om man måste ringa. Alla de andra har också akuta samtal…

  8. Anonymous skriver:

    Jippie!!!! (ävem om jag hade fel om dagen, tror att detta betyder extra tur för dig)
    Tumhållning fortsätter nu och det kommer att gå galant att ringa till SU för dig!!!
    Kram Agapanthus

  9. Lillan skriver:

    Ja, för min del gör det absolut ingenting att jag hade fel 😉 Jag nöjer ju mig ändå inte med bilder, utan kommer att se till att jag får se Lillglittret live!
    kram och lycka till!
    /Lillan

  10. Camillas lockar skriver:

    Härligt!!! Nio månader it is 🙂

  11. Tilda skriver:

    Jippi!!!!!! Jag visste det 😉 Nu j*vlar ska det bli en bebis!!!!!!! Kraaaaam

  12. sanna skriver:

    Jag har skrivit det med intensitet förrut, men nu tar jag i allt vad jag kan:

    NU JÄVLAR SKA DET BLI BÄBIS AV!

    Kram!

  13. Tinselflickan skriver:

    Shit. Jag har helt glömt bort att ringa till SU. Har liksom haft lite annat perspektiv i dag.

    Får ringa till svararen i morgon och hoppas att det räcker.

  14. Hannah(30) skriver:

    Grattis! Jag ringde inte samma dag förra gången utan gjorde som du tänkt- ringa och lämna på telefonsvararen. Fungerade jättebra. Varför sitta i kö;-)

    De ringde upp mej samma morgon kl 08 så det var snabba ryck(lämnade meddelandet kl 0630).

    Håller som alla: tummarna stenhårt!!

  15. Act as if skriver:

    Tummar och tår för dig tjejen. Alltid!

Kommentera

Besökare

  • 142,614 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

