Tinselflickans arkiv

Tävling

Okej, nåt roligt måste ni ha.

Gissa vilken dag jag kommer få omslag på. Alla de som får rätt får bäbisbilder mailade till sig om sisådär nio månader.

Själv gissar jag på fredag. Cykeldag 20.

Vad tror ni?

Postat i:FET och IVF,

No Responses Yet

  1. Grodis skriver:

    Som jag skrev under förra inlägget: Cykeldag 20! 😉

  2. Diana skriver:

    jag gissar på cykeldag 19…

  3. hermelinen skriver:

    Jag tror på torsdag, dag 19.

  4. Annika skriver:

    Jag gissar på lördag, dag 21, för att jämna ut spänningen lite :o)

  5. Vit lilja skriver:

    Cykeldag 19 imorgon alltså. Håller tummarna.

  6. Anonymous skriver:

    Jag tror du kan din kropp vid det här laget (även om den inte alltid gör som den brukar göra) så jag gissar på den 20!
    Agapanthus

  7. Tingeling skriver:

    20 tror jag också! Så blir vi synkkisar och kan följas åt! 🙂 Fast sannolikheten för oss är ju betydligt lägre..

  8. Salvia skriver:

    Äh, jag har ju inte cyklat på så många år så det där är ju ett helt mysterium förmig numera.

    Jag får väl satsa på onsdag då så att det blir lite tävling!

  9. Lillan skriver:

    ÄL på dag 22 borde innebära omslag på dag 21 va? Då gissar jag på det!!

  10. Storkenflyger skriver:

    22 (för att sprida gissningarna)

  11. Anonymous skriver:

    Cd 19

    /Jenny 😉

  12. Anna skriver:

    Solklart torsdag. Ärtsoppa, pannkakor, punsch och omslag!

  13. MOE skriver:

    Hehe, som en elingenjör jag är tänker jag inte ”omslag” utan Ohms lag… Jag tror att det blir på lördag, vilken dag i cykeln det nu blir, 20 eller 21 väl?

  14. Tinselflickan skriver:

    20. Lördag är cykeldag 20, oavsett vad jag skrivit tidgare.

    I dag tisdag är cykeldag 16.

  15. lillasysteryster skriver:

    Jag gissar på cykeldag 18.

  16. Anonymous skriver:

    Cd 21.

    /Ingunn
    *ser fram emot bebisbild* 😉

Kommentera

Besökare

  • 142,639 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

