Tinselflickans arkiv

Ställningen so far

Eller: Vad man gör med sin blogg när man bara väntar på att få utslag på äl-stickorna och inte kommer på nåt vettigare…

Annika, du har sagt lite olika saker så jag vet inte riktigt vart jag ska placera dig. Fredag har du skrivit, men cykeldag 21, vilket är söndag. Jag skriver in dig på söndag – blir det fel får du hojta till så flyttar jag på dig.

Cykeldag 17 (onsdag): Salvia

Cykeldag 18 (torsdag): Anna, Lillasysteryster, nyfamiljsfrun, Bridz

Cykeldag 19 (fredag): Hermelinen, diana, Vit Lilja, Jenny, Tilda, maria, maria

Cykeldag 20 (lördag): Grodis, Agapanthus, Tingeling, moe, Camillas lockar, lilla_a, Mysan, sofia

Cykeldag 21 (söndag): Annika, Pia, Lillan, Ingunn, Tisalen, Hannah 30

Cykeldag 22 (måndag): Storkenflyger

Längre än till måndag får ni inte rösta för får jag omslag efter måndag är det kört – då blir det inget. Sahlgrenska stänger kliniken på midsommarafton. Eller ja, ni får väl tro att jag får omslag efter måndag om ni vill, men då blir det inga bebbebilder, kan jag nära nog garantera. I alla fall inte om nio månader.

Så. Fyll på ni som är tävlingssugna. Ett gäng bebbebilder på nyfödd Tinselbäbis får ni om ni gissar rätt! Fast det dröjer alltså som sagt ett litet tag.

Postat i:FET och IVF,

No Responses Yet

  1. ~ nyfamiljsfrun ~ skriver:

    Hej tinsel!

    du kommer få omslag på cd 18!

    lyckoönskningar till dig från mig!

  2. Tisalen skriver:

    Jag lägger min röst på dag 21…det hade jag sist

  3. Camillas lockar skriver:

    Cykeldag 20. Då smäller det!

  4. Saring skriver:

    Äsch, jag kan inte gissa. Jag bara skrattar. Du är så in i bängen härlig!!! Omslagstävling.. Ljuvling.

  5. Annika skriver:

    Oj, jag ber om ursäkt för mina förvirrade inlägg, men jag menar dag 21 så det blir söndag då. Kram och lycka till från en annan som precis ruvar efter FET.

  6. Kattmamman (a.k.a. Bridz) skriver:

    Vill ju också ha bilderna sen ju!

    Jag lägger min röst på att du får omskag i morgon torsdag!

    (Får jag ändra mig varje dag för att maximera chanserna att få se bilder ;-)?)

  7. Tilda skriver:

    Cykeldag 19 blir det för mig då 😉 Kraaam!

  8. lilla_A skriver:

    Då måste jag ju gissa på dag 20!!!

  9. Tinselflickan skriver:

    Tack för alla gissningar hörni! =)

    Bridz: Nä, du får inte ändra dig… Men om du är snäll kanske jag skickar bilder ändå.

  10. Maria skriver:

    Jag tror att omslaget kommer cd 19;)

  11. Maria skriver:

    Jag måste ju gissa jag med. För det är klart att jag vill se bebisbilder! Jag gissar på dag 19 jag med då.

  12. Mysan skriver:

    En gissning till…tror på omslag cykeldag 20 (och håller tummarna stenhårt på att få se bebbebilder om sisådär nio månader 🙂 )

  13. sofia skriver:

    lördag!!!

Kommentera

Besökare

  • 142,668 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

