Tinselflickans arkiv

Amen

Bäbisguden har lett ett stort jäkla leende över oss.

För det blev inget omslag i morse. Nu kan jag andas ut. Och hoppas på omslag före måndag.

Vilket borde ske med tanke på att jag redan nu är på cykeldag 17.

Hallelujah och Amen.

Postat i:FET och IVF,

No Responses Yet

  1. Grodis skriver:

    Hurra! Gud så skönt!
    *pustar ut här med*

    Ja, innan måndag har du ett fint utslag Tinsel! Det har jag bestämt. Jag gissar på cykeldag 20! *man måste ju göra något roligt av detta eller hur?* 😉

    Det är banne mig ER tur nu! Så det så!

    Sommarkram!

  2. Isidor skriver:

    Grattis och tumhållande!

  3. Lillan skriver:

    *pustar ut* Jag vågade nästan inte titta in av rädsla för att möta en ledsen och besviken Tinsel här idag, så nu är jag glad! KRAM!!

  4. millan76 skriver:

    Jag andas också ut, fy 17 om lagen om alltings jävlighet hade fått råda även denna gång. Nu håller jag tummarna hårt, hårt.

    Kram

  5. hannah skriver:

    Åh, vad skönt att höra! Gick in med lite bävan här. Härligt! Kram Hannah

  6. Elin (MOE) skriver:

    Heja!! Vad skönt att det inte kom på ”fel” dag. Håller tummarna för dig nu!

  7. Tilda skriver:

    Yes!!! Härligt!! Då gissar jag på omslag på torsdag 🙂
    Kram och ha en bra dag

  8. DinaH skriver:

    Puh…
    Kram

  9. Anonymous skriver:

    Jippie!!!! Så skönt att min tumhållning lyckades;-)
    Kram Agapanthus

  10. Tinselflickan skriver:

    Ja, tack alla söta rara för era tummar! =)

Kommentera

Besökare

  • 142,614 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

