Tinselflickans arkiv

Cykeldag 15

Inget i dag heller. Så klart.

Usch. Bara morgondagen blir överstökad är jag lycklig. Snälla, snälla, snälla Bäbisguden – visst är det dags för oss att ha lite tur nu? Visst?

Postat i:FET och IVF,

No Responses Yet

  1. Kattmamman (a.k.a. Bridz) skriver:

    Du, det är inte dags för er att ha lite tur.

    Det är dags för er att ha MEGAMESTMYCVKET tur.

    Så det så!

    Kramar

  2. Lillan skriver:

    Nej, det blir inget omslag i morgon – enda omslaget som accepteras är ett omslag i väder!! kramar!

  3. Tingeling skriver:

    JA, det är dags för er att ha MYCKET tur nu. Håller tummarna!

  4. Tilda skriver:

    FETT MED TUR ska ni ha, och jag och maken håller tummarna skithårt!!!!! Kram på dig gumman

  5. Anonymous skriver:

    Massor med tummar för att det inte blir omslag imorgon.
    Kram Agapanthus

  6. hannah skriver:

    Håller oxå tummar och tår såklart! Kram Hannah

  7. sanna skriver:

    Herre bäbisguden,

    Jag tycker att det är dax att för Tinsel att inte bara ha liiite tur utan massor av tur. Håller du inte med?

    Amen.

  8. Humlan skriver:

    You’ve got my thumbs too!!!

  9. nylsa skriver:

    Håller också tummarna och önskar er all tur och bebislycka!

  10. Grodis skriver:

    Kära Bebisguden,

    Se nu till att Tinselflickan INTE får omslag på äl-stickan imorgon, utan gärna på onsdag. Det går fint, sörrö! Men som sagt, INTE imorgon. Då får det gärna slå om – men till svalare väder istället!

    Håller tummarna hårt, hårt här också!

    KRAM!

  11. Tinselflickan skriver:

    Tack alla rara för tummar och kramar och allt – det hjälpte! =)

Kommentera

Besökare

  • 142,589 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

