Tinselflickans arkiv

Limbo

Jag är hopplöst ointresserad av vår nästa FET just nu. Eller egentligen inte ointresserad – jag har bara svårt att fokusera på det.

Förra cykeln var jag tänd, tänkte positivt och var liksom inriktad på att jag skulle bli gravid.

Nu vågar jag inte riktigt hoppas.

Jag börjar på söndag med äl-stickorna. På fredag ska jag ut och resa igen. Bara över dagen men ännu en resa som jag absolut inte kan missa. Nu är ju risken rätt liten att jag får omslag på tisdag, redan dag 16 – men man vet ju aldrig. Bäbisguden kanske vill jävlas med mig.

Jag kommer inte att palla att vänta hela sommaren. Jag vet att jag trodde jag skulle det men det kommer jag inte att göra.

Postat i:FET och IVF,

No Responses Yet

  1. Anna skriver:

    Du har mina tummar, som alltid!
    Känner igen känslan av att vara liksom ointresserad. Man bara orkar inte ta in…
    (Haha men det är ju jäääättebra vet du, du bliiiir ju så mycket eeeenklare gravid om du inte täääänker på det…)

    Varma tankar och varma tummar!

  2. Anonymous skriver:

    Hej! Hittade din blogg och det är så mycket som jag känner igen mig i… Jag är från Finland, har en egen blogg http://www.bloggen.fi/langtan/. Jag håller alla tummar, alla tår för er!!!! *kram*
    Längtan

Kommentera

Besökare

  • 142,522 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

