Tinselflickans arkiv

Sömnrapport

I natt sov jag mellan 21.45 och 07.10.

Det är ganska mycket.

Så jag känner mig faktiskt rätt utvilad i dag.

Ska bara fortsätta på den inslagna banan.

Postat i:Livet

No Responses Yet

  1. Anonymous skriver:

    Så underbart att få sova så länge! Hoppas att din känsla av att vara utvilad håller i sig länge nu.

    Kram Agapanthus

  2. Anonymous skriver:

    Hejsan,
    Jag brukar läsa din blogg lite sporadiskt, och det känns nästan som att läsa om mig själv! Ska efter sommaren påbörja vårt 4:e IVF försök (efter 2 landsting, 1 privat samt 3 FET och 1 insem). Vill bara säga att du är inte ensam, även om det känns så när vänner och bekanta blir gravida till höger och vänster.
    Lycka till med stickorna.
    Kram Maria

  3. sanna skriver:

    Åååh…

    Passa på!

    Kram från Sanna (som väcks minst en gång i timmen)

  4. Lillie d'amour skriver:

    Hej

    Jag heter Jenny, och hittade dig pâ AFF. Jag bor utomlands men kommer frân Gbg, och är styvmorsviol, en fin sâdan.
    Jag ville bara presentera mig för jag läser, men jag kan inte fâ barn för jag är sâ steril sâ jag man kan bli, men viljan är där , därför hoppar jag runt och läser lite om ämnet !
    Styrkekram.

Kommentera

Besökare

  • 142,614 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

