Tinselflickans arkiv

Funnit fotfästet?

Nu kom mensen precis. Och så blir jag lite perplex för det är väl i alla fall en dag för tidigt?

Jag fick ju omslag för exakt två veckor sen. Borde det inte dröjt till i morgon?

Nåväl, nu ökar ju i alla fall chansen att få göra nästa FET före sommaruppehållet. Det är ju faktiskt något att sikta in sig på.

Postat i:FET och IVF, ,

No Responses Yet

  1. Tingeling skriver:

    Jättebra!
    Fint att ni får göra ert FET nu då, tycker du väntat eevigt länge ju!

  2. Solkatten skriver:

    Här kommer en liten tröstkram för det ovälkomna menseländet. Men vad skönt att ni hinner med ett försök innan sommarstängningen. Nu jäklar, Tinsel!

  3. Tingeling skriver:

    Inser när jag läser Solkattens kommentar att jag lyckades klumpa till det rejält, utan att mena det..

    Såklart galet att mensen kom!!! Menade inte att förringa det, tänkte inte tillräckligt långt, bara på att det är bra att ni hinner med FET.
    Ludd, ludd..ja men du förstår Tinsel! Kram på dig.

    ville bara säga det.

  4. LillaSandra skriver:

    Här har du en till tröst- och peppkram för att menseländet envisas med att besöka dig! Men nu när hon ändå var tvungen att komma var det väl lika bra att hon kom tidigt! Håller tummarna stenhårt för att det innebär att ni hinner med ett frysförsök innan semesterstängningen!!!

  5. Solens Flicka skriver:

    Nu håller jag verkligen tummarna att du hinner få ett frysförsök. Väntar spänt. Tummar tummar tummar, hoppas hoppas hoppas

  6. Humlan skriver:

    Här kommer mer tummar och pepp inför frysförsöket och en tröstkram för menshelvetet.
    ~Kram~

  7. hermelinen skriver:

    Sista mensen på läääääänge!!! *bestämmer*

    Kramar

  8. DinaH skriver:

    Snacka om mixed feelings…

    Nåja, om nu mensen tvunget skulle komma så var det ju tur att den kom en dag för tidigt än en dag för sent!

    Hoppas och TROR på nästa frysförsök!!

  9. Tinselflickan skriver:

    Ja, det var faktiskt blandade känslor – även om jag för det mesta inte tror att jag ska bli spontant gravid kan jag inte låta bli att hoppas.

    Men precis som min make skrev i ett sms: ”Men det här betyder väl att vi kommer att hinna med, eller hur?”

    Så det är ju kanonbra!

    Tack sötingar för pepp och tröst!

Kommentera

Besökare

  • 142,558 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

