Tinselflickans arkiv

Trôk

Hur jäkla lätt är det på en skala att släppa tankarna om graviditet, menscykler och eventuellt frysförsök i juni?

Samtidigt som jag vill ha facit – nu.

Kan nån fixa?

Postat i:Barnlöshet, FET och IVF,

No Responses Yet

  1. DinaH skriver:

    Tyvärr… Kan jag inte fixa det. Önskar jag kunde.
    Och det är väl nästan omöjligt att släppa tankarna… Så kanske bäst att låta dem komma? Tänka dem och låta dem rinna av…

    Megakramar

  2. Tilda skriver:

    Nä… lobotomi är nog det enda som möjligen skulle kunna hjälpa. Önskar också att jag kunde ge dig något bra recept men det finns nog inte mer än för korta stunder. Kram på dig!

  3. Lillan skriver:

    Precis som Tilda skriver så är det väl bara lobotomi som gäller – eller jäkligt tunga droger och det rekommenderas kanske inte när man försöker bli gravid?

  4. ME skriver:

    Känns ju lite som att man lever och andas ett barn som bara är längtan än… Och jag har bara hunnit börja min resa. Så jag har inget bra svar på hur man släpper tanken. Tanken om facit vore bra – om någon kunde säga att och gärna när hade det kanske lugnat lite. Eller kanske inte… Ska se om jag hittar en bra sajt att beställa ett facit på

  5. b skriver:

    Fud kanske Ironisk kommentar!
    men om det funnes en gud så hade du bran nu!

Kommentera

Besökare

  • 142,614 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

