Tinselflickans arkiv

Omstart

Det är lite svårt att tänka om. Ställa in mig på nytt försök i juni. För jag vet ju inte om det blir av.

Så nu tvekar jag mellan att satsa helhjärtat på att tro att jag blir gravid den här cykeln, vilket faktiskt känns lite smått orealistiskt, hoppas på att ägglossningen hinner bli av innan den 21 juni i nästa cykel (att ens tänka tanken att jag ska bli gravid då känns som att gapa efter för mycket), eller sikta in mig på nya försök till hösten.

Ibland blir jag så otroligt jävla trött på detta elände.

Postat i:Barnlöshet

No Responses Yet

  1. Betty2 skriver:

    Hej,

    Har precis uppdaterat mig i bloggen. Skit oxå att det inte blev FET i maj. Jag håller så klart tummarna för era egna försök o i 2:a hand för FET i juni.
    Kram!

  2. S skriver:

    Känner igen det där… Jag känner inte att jag kan satsa helhjärtat detta försök utan att jag har mer förhoppningar inför hösten istället. Även om det är långt tills dess. Vi får tyvärr inget försök i juni men det får väl gå ändå.

Kommentera

Besökare

  • 142,522 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

