Tinselflickans arkiv

Nästa försök

Jag vill inte hålla på och joxa med test på jobbet – även om det var en jättebra idé, Bridz – utan jag ringde till SU och planerade in nästa försök i stället.

Problemet är att min cykel är så lång att jag riskerar att missa det helt i och med sommarstängningen.

Men vi prellade vecka 25 – kliniken är stängd från och med midsommarafton – och så får vi hålla tummarna allihopa nu. Senast måndagen den 18 juni ska jag ha omslag för att hinna med. Annars får vi vänta hela jäkla sommaren.

Fast vi hoppas också lite på den stora Bäbisgudens goda vilja den här månaden, eller hur?

Postat i:FET och IVF,

No Responses Yet

  1. Anna skriver:

    Vilken massa tjorv du fick med detta. Fy vad jobbigt!

    Jag instämmer i bönerna till den stora Bebisguden; Kom igen nu för tusan och sluta vara en sån surkart!

    Kan du inte få göra ett stiumlerat frysförsök nästa gång? Det fick jag göra för att garanterat hinna med innan sommarstängningen.

    Kram

  2. Kattmamman (a.k.a. Bridz) skriver:

    Så klart hoppas vi på miraklens mirakel.

    Antingen helt av er själva, eller så genom de där små i frysen!!!!

    Jag håller tummarna för att ni när somaren är slut ska besöka MVC istället för fertilitetsenheten.

  3. KvinnaFruMamma skriver:

    Jäkla CB att börja strula på det sättet=(.
    Håller tummar och tår för allt jag är värd. Hoppas innerligt att allt går vägen nu och att ni äntligen får ett + och får besöka MVC till hösten som det skrevs ovan.

  4. Anonymous skriver:

    Ett stimulerat försök kanske kan funka, konstigt att de inte föreslagit det eftersom dina cykler är lite olika

  5. Tinselflickan skriver:

    Mina cykler är inte speciellt olika, de håller sig mellan 32 och 34 dagar förutom en gång när jag var uppe på 40 dagar.

    Jag vill nog vänta med att köra i en stimulerad cykel, faktiskt. Vill att det ska vara så naturligt som möjligt – och kunna få så mycket nytta som möjligt av akupunkturen.

  6. Anonymous skriver:

    Håller mina tummar för att det ska bli plus till sommaren!
    Kram Agapanthus

  7. Pia skriver:

    Vad fasiken, vilken otur. Men med sommar, sol och akupunktur så kanske det tar alldeles av sig själv. Japp, jag tycker vi bestämmer att så blir det 🙂

  8. Anonymous skriver:

    TUMMARNA HÅLLES STENHÅRT FÖR ATT NI SKALL FÅ FÖRSÖKA EN GÅNG TILL INNAN SOMMAREN !! KRAMAR LALLI

Kommentera

Besökare

  • 142,557 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

