Tinselflickans arkiv

Samtal med Clearblue

Jag ringde och berättade om den felaktiga hållaren för företaget, som lovade skicka en ny, samt en ny teststicka.

Hon beklagade självklart att det hade hänt, men kunde inte se till att jag hade en ny redan i dag, vilket jag egentligen hade behövt om jag inte fått utslag i morse.

Så det jag hade fått göra i det fallet var att köpa ett helt nytt paket med ägglossningstest. À 280 kronor.

Fan, jag borde bråkat lite mera. Hade jag inte fått utslag i dag hade jag ju varit apförbannad.

Postat i:FET och IVF,

No Responses Yet

  1. Tingeling skriver:

    Murphy är på besök hos er verkar det som? Skit oxå.
    Förresten – Provrörsbesvär är suveräna – TACK! Kommer det en fyra? Väntar…

  2. Tingeling skriver:

    Nummer fem menade jag förstås..

  3. Tinselflickan skriver:

    Japp – du får väl hålla kollen där. Tänkte pytsa ut del efter del.

    Men kan avslöja att det bara blir sex delar. Möjligtvis en sjunde om ett tag.

  4. Dagmara skriver:

    Jag ockå väntar…Och hälsar såklart.

  5. Lillan skriver:

    Jag läser högt för maken rad efter rad och han och jag skrattar igenkännande – särskilt åt den där jätteinsatsen mannen gör… Han hälsar och säger att han hellre skulle ta sprutor i flera veckor än att ha den pressen på sig som de har i det lilla rummet – att ens TA i tidningarna som finns därinne är helt otänkbart…

Kommentera

Besökare

  • 142,617 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

