Tinselflickans arkiv

Skit också

Cykeldag 18 och inget jäkla omslag.

I går räknade jag ut att jag borde fått omslag redan, om min kropp fortsätter på den bana den följt de två senaste månaderna. Men det är väl klart att den får för sig att strula.

Nu återstår hoppet att jag inte får utslag i morgon eller på måndag.

Postat i:FET och IVF,

No Responses Yet

  1. Kattmamman (a.k.a. Bridz) skriver:

    Trist!

    Jag håller tummarna!

  2. Anonymous skriver:

    Irriterande! Håller tummarna för tisdag!!!
    Kram Agapanthus

Kommentera

Besökare

  • 142,589 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

