Tinselflickans arkiv

Spänningen stiger

Nu är alltså min största skräck att ägglossningen redan ska ha infunnit sig. Och att jag missat den.

Det vore väl förjävligt, rent ut sagt. Att ägglossningen måste undvika två dagar och när den gör det så missar jag den.

Fan. Skulle jag inte vara kolugn inför det här försöket?

Nice try.

Postat i:FET och IVF,

No Responses Yet

  1. Robert H. skriver:

    Hur gör man för att få sådana där tjusiga pop-ups när man för musen över länkarna?

  2. Tinselflickan skriver:

    det är bara att klicka på länken i popupfönstret.

  3. Robert H. skriver:

    Det var som tusan!

Kommentera

Besökare

  • 142,522 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

