Tinselflickans arkiv

The countdown begins…

Nu är det bara ett par dagar tills jag börjar testa med stickorna. Faktiskt bara en morgon utan stickor… Sen är det dags och då blir det här försöket så himla mycket mer verkligt.

Jag har laddat upp med positivt tänkande och planer på barnrum och föräldraledighet. Sånt som vi inte brukar prata om annars förutom i väldigt vaga ordalag. Jag tittar på blommor och natur och gröna träd och känner mig mer harmonisk än på länge.

Postat i:FET och IVF,

No Responses Yet

  1. DinaH skriver:

    Och vi laddar med tummar och positiva tankar 😉

    PS har bytt nick för jag såg ‘en annan’ adde som skrivit kommentarer…

  2. Erica skriver:

    Lite inspiration och positiva tankar är precis vad jag behöver. Vi siktar också på att starta ett frysförsök snart. Har följt diskussionen kring adoption här hos dig. Tanken ger mig stress. Vill inte behöva ta ställning. Skjuter ifrån mig de tankarna och försöker fokusera på nästa försök. Försöker se positivt på nästa försök. Försöker… Kram!

  3. Anonymous skriver:

    Det låter bra. Glöm inte att titta på vackra saker och lukta på mycket blommor :-). Massor av lycka till tummar och tår hålles kramar Lalli

  4. Tinselflickan skriver:

    Dinah: skönt – då har jag koll på er… Eller i alla fall dig. =)

    Erica: Man måste inte ta ställning. Hoppas att du kan sätta igång de positiva tankarna och känna hopp inför nästa försök. Jag har listat ut att man blir lika ledsen oavsett om man hoppats eller inte och då tänker jag i alla fall kosta på mig att drömma lite den här gången. Kram på dig med!

    Lalli, jag lovar, jag ska lukta på blommorna och titta på vackra smycken, natur och allt annat fint som jag bara kan uppbåda… =)

Kommentera

Besökare

  • 142,522 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

