Tinselflickans arkiv

Minnesanteckning

Jag börjar testa med ägglossningsstickor tisdag 8 maj.

Shit – det är ju nästa vecka.

Postat i:FET och IVF,

No Responses Yet

  1. Betty2 skriver:

    Åh det drar ihop sig, spännande! 🙂 Jag gör mig redo att hålla tummarna!

    Kram o Lycka Till!

    Ps: Tänkte oxå berätta att jag har 1 ½ paket ÄL-stickor hemma, om det av någon orsak skulle bli svårt att få tag på. Vet ju att de har varit slut från tillverkaren ibland, och då kan det vara bra att veta att jag har överblivna…

  2. Mariachi skriver:

    Lycka till i ägglossningstestandet! Du börjar med testerna på min officiella testdag 🙂

  3. Tinselflickan skriver:

    Tack!

    Betty2 – nuköpte jag nyss äl-tester men om det skulle krisa hör jag av mig, jag lovar… Fast risken är väl att du ligger på BB då! =)

Kommentera

Besökare

  • 142,586 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

