Tinselflickans arkiv

Negativt, så klart – Uppdaterad

Alltså jag försökte skriva det här inlägget på opera i min mobil i går men jag fattade inte riktigt vilket fält som var textfältet, där jag skulle skriva själva inlägget. Jag skrapade ihop några fina rader men jag vet verkligen inte var de tog vägen.

Så nu lägger jag till dem i efterhand. Ungefär så här skrev jag:

För övrigt kan jag berätta att Clearblues digitala texter numera visar ett stort fett minus i stället för inte gravid – jag kan inte bestämma mig för om det är bra eller dåligt.

Jag har inte så mycket mer att säga.

Förutom att jag undrar hur länge det ska dröja innan mina ömma bröst sprängs.

Postat i:FET och IVF

No Responses Yet

  1. Dagmara skriver:

    Men då vet du. Jag tror att snart kommer plussen. Jag vet att den kommer.

  2. LillaSandra skriver:

    fan också … men som dagmara säger, snart så kommer den!

  3. Solkatten skriver:

    Kramar

  4. hannah skriver:

    Tänker på dej, kram

  5. crrly skriver:

    😦

  6. Pia skriver:

    Fasiken!

    Men kanske är det akupunkturen som påverkar hormonerna i kroppen? Så allt är på topp till frysförsöket!

  7. Kapybaran skriver:

    tråkigt.

    hoppas akupunkturen gör susen till frysförsöket.
    och att brösten håller 😉

  8. hermelinen skriver:

    Jag tror din kropp har fattat att den snart ska bli gravid! Den övar lite inför det som kommer!

    *kram*

  9. Anonymous skriver:

    De ömma brösten kanske e en följd av din aku-behandling. Dina hormoner kanske har tagit en svängom på dansgolvet och hittat en bättre partner nu än innan…därav det lite ändrade mönstret *blink blink*

    Trisst med det negativa testet

    Linda

  10. KvinnaFruMamma skriver:

    Vet inte vad jag ska säga. Här kommer en megakram.
    Hoppas verkligen du snart få ett +

Kommentera

Besökare

  • 142,668 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

