Tinselflickans arkiv

Perforerad

I går när jag kom till akupunkturen hade jag lite ont i ländryggen. Det såg min kära akutant med detsamma.

Titta, du ligger ju helt snett på britsen! Och du tror att du ligger rakt, eller hur?

Japp, hon hade helt rätt. Så förutom alla nålarna som skulle sätta fart på min cirkulation och andning och ta ner stressen lite fick jag ett gäng i ländryggen också. Säkert tio stycken.

Jag kan lugnt säga att jag inte har ett dugg ont i ländryggen i dag.

Sen har vi planerat för framtiden. Två gånger till ska jag på akupunktur innan återförandet. Och jag har lovat att inte lämna henne i sticket sen efter det, utan berätta hur det går.

Hoppas jag om ungefär tio månader kan skicka henne en bild på en liten krabat.

Postat i:Barnlöshet, FET och IVF, ,

No Responses Yet

  1. Tingeling skriver:

    ”lämna henne i sticket”…

    Akupunktören.

    Du insåg säkert hur roligt det där lät? Eller..?

    God damn it, om 10 månader kan du dokumentera den lill* och skicka bilder så det ryker!

  2. Pia skriver:

    Jag hoppas verkligen att det blir så och jag lovar: det är inte bara akupunktören som kommer vilja se bilder 🙂

  3. Isidor skriver:

    Vilket sammanträffande!
    Det hoppas nämligen vi också att du kan!

  4. Anonymous skriver:

    Jag går också på akupunktur en gång i månaden sedan 2002 för bland annat min rygg. Jag har inte haft ont i den sedan jag började, men min akupunktör sätter alla nålarna på framsidan av kroppen, aldrig på ryggen då hon menar att det är vanskligt att sätta på baksidan av kroppen. Så olika det kan vara.
    Jag har dessutom blivit behandlad för barnlöshetsproblem men det har inte hjälpt utan vi ska adoptera istället. Jag tror stenhårt på akupunktur, fast jag tror inte det kan hjälpa alla.

  5. Kapybaran skriver:

    haha, tack Tingeling, för att du poängterade ordvitsen, hade missat den annars! 😀

    Tinsel, håller såsåsåsåsåsåså många tummar för att akutanten ska få foton om 10 månader.
    Eller, ja, det är ju inte fotona i sig som jag håller tumme för 😉

    Med önskan om solig påsk med goda ägg! KRAM!

Kommentera

Besökare

  • 142,522 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

