Tinselflickans arkiv

Jahapp

Nu är det bara att vänta. En och en halv månad kvar tills det blir någon action. Typ.

Men under tiden kör vi på med akupunktur. Och hoppas att det kan innebära något positivt.

Till exempel är jag tokvarm varje morgon när jag vaknar och går upp. Tidigare frös jag.

Sen har min mens ändrat karaktär lite. Till det bättre, tror jag.

Akutanten är alltid väldigt intresserad av exakt hur min senaste mens såg ut. Aldrig har någon som inte är jag själv varit så intresserad av dess konsistens. Ick. Men tro inte jag ska berätta det för er. Nänä. Det där berättar jag bara för henne. Och möjligtvis min älskling. Som antagligen inte är speciellt intresserad men trots allt en väldigt stor del av allt som har med min menscykel att göra. Så han slipper inte undan. Sorry, babe.

Postat i:FET och IVF, ,

No Responses Yet

  1. dallas skriver:

    Angående din konsistens på mensen som akutanten undrade över så kan jag bara påpeka att ”vissa” förbättringar – tror jag har skett sedan jag själv började äta omega-3 kapslar- Efanatal- skall tydligen vara bra innan, under och efter graviditet.. Lider oxå-tyvärr av endo..

    Hoppas du snart blir gravid!!!

Kommentera

Besökare

  • 142,558 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

