Tinselflickans arkiv

On the road again

Nu kom pappret från SU. Illgult den här gången. Ibland är de blåa, ibland gröna – jag har inte lyckats lista ut färgkoderna än.

14 dagar efter mensen som jag får i april ska jag börja med ägglossningsstickorna.

Nu börjar vi igen.

Postat i:FET och IVF,

No Responses Yet

  1. Pia skriver:

    Kan man ladda upp med tumhållning redan nu för att öka effekten? Det bör väl funka? Jag börjar på en gång!

  2. Salvia skriver:

    Heja! Heja!

    Nu sjutton måste det väl ändå vara dags.

    Kör på med akupunktur, homeopati, böner, regndans, fotbollsramsor, hartassar, vigvatten och vad tusan som nu kan krävas!

  3. Arletta/B-boom skriver:

    Då håller vi tummarna!

  4. Anonymous skriver:

    börjar värma upp tummarna nu! slutar som tur är jobba snart, så då kan jag hålla tummar på heltid!

    hejahejaheja!

    /kapybaran

  5. Grodis skriver:

    Kopplar på tumhållningen redan nu! 🙂

  6. Patricia skriver:

    Önskar er verkligen all lycka till och håller alla tummar och tår jag har för er!

  7. Anonymous skriver:

    Snabbt jobbat från SU’s sida!
    Du har mina tummar!
    Kram Agapanthus

  8. LillaSandra skriver:

    Har förbokat mina tummar! Nu är det väl ändå er tur!

  9. Saring skriver:

    Jag har exakt samma inställning som Pia. Ställer mig således i startgroparna och börjar värma upp med hejjaramsor och glada tillrop inför det lopp som skall visa sig vara The one!

    HEJJA HOPPLA HURRA – YIIIIIIIHAAAAAA!!!

  10. Tinselflickan skriver:

    Tack alla rara för era tummar! Nu siktar vi på Bulle 2007!!

Kommentera

Besökare

  • 142,586 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

