Tinselflickans arkiv

Kom på en sak…

Angående inlägget nedan.

Jag började gå på träffarna precis efter att vi förstått att vi behövde hjälp. Började på Sahlgrenska först i somras.

Medan de andra var precis i starttagen med sina behandlingar. Lalli hade stått i kö hela tiden hon gick på träffarna och hann börja med sin första ivf innan mig.

Så det är egentligen inte så konstigt att jag hamnat på efterkälken.

Postat i:Barnlöshet,

No Responses Yet

  1. Betty2 skriver:

    Bra att du kom på det, speciellt om det gör att det känns lite lättare. 🙂 (Annars förstår jag verkligen att det är jobbigt när en efter en försvinner från träffarna och man känner sig ensam kvar…)

    Jag gick på min första träff i augusti 2004 och hade då redan gjort 1 IVF och 1 FET (och innan dess stått i kö till IVF i 1,5 år). Lalli o jag var förresten båda nya på den träffen, och då hade hon nyligen hamnat i IVF-kön. Så det är ju väldigt olika när man upptäcker/börjar på träffarna.

    Tack för i går, det var jättekul att ses! 🙂

    Kram!

  2. Tinselflickan skriver:

    Tack själv – det var supertrevligt! :o)

    Ja, det gör verkligen att det känns lättare. Jag har visserligen gjort tre ivf:er men jag har faktiskt en kvar om jag inte skulle bli gravid på något av våra sex embryon – vilket känns lite smått otroligt.

    Så det finns fortfarande hopp! :o)

Kommentera

Besökare

  • 142,614 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

