Tinselflickans arkiv

Äckelpäckel

Någon har hittat till min blogg genom att söka på

min sexiga styvson.

Fy fan. Det där är sjukt på så många plan…

De allra flesta som kommer hit på ett sökord som inte har med det jag skriver om att göra, söker på pagefrisyr. Konstigt nog. Undrar om de stannar kvar?

Postat i:Meta

No Responses Yet

  1. Umeboshi skriver:

    Eeew… det där var mer än över samtliga gränser ja…

  2. Tingeling skriver:

    Å herregud…..

  3. maria skriver:

    Nån kom till min blogg genom att söka på ”lillsyrran har fått stora sexiga bröst”

  4. Kapybaran skriver:

    jag för min del läser din blogg enbart för att fördjupa mina kunskaper i ämnet pagefrisyr.
    tycker det har varit på tok för få inlägg om pagefrisyrer på senaste.

    pervot avstår jag från att kommentera. ick.

  5. Anonymous skriver:

    FY fan!!!!!!

  6. Isidor skriver:

    Det är kanske nu du bör börja rannsaka dina inlägg. Vad skriver du egentligen? I vilken utsträckning är Google en spegel av ditt undermedvetna?

    Min gissning är: Inte ett skit, men vad vet väl jag?

  7. Anonymous skriver:

    Hejsan Tinsel!
    Usch vilken spyloppa!
    har precis börjat blogga men är inne och läser lite hos dig och givetvis via aff, hoppas så att det snart blir din tur att få mage!!
    Åsa med Klara

  8. Tinselflickan skriver:

    Pagefrisyr skrev jag om en gång när jag klippte mig. Typ för ett år sedan, eller nåt.

    Maria – det där är också hur kufiskt som helst. Och skumt. Och äckligt.

    isidor: ja, vad skriver jag om enligt Google? Inte är det sexiga styvsöner i alla fall. Men jag minns att ett inlägg med titeln ”Sprutdebut” väckte stor munterhet någonstans… ;o)

    Hej Åsa – lycka till med bloggandet! Lämna gärna en länk så jag kan kolla någon gång.

  9. Isidor skriver:

    Det verkar inte vara någon riktig ordning på Google. Jag vägrar t.ex tro att min blogg är näst mest intressant på internet om man letar efter Masdjävlar

Kommentera

Besökare

  • 142,522 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

