Tinselflickans arkiv

Cykeldag 32

Japp, nu är jag där igen. Känner efter, undrar, hoppas. Tror.

Trots att jag inte ens är ruvare utan det här är en vanlig cykel. Herrejedanemig.

Jag blir ju trött på mig själv.

Å andra sidan vore jag inte jag om jag inte trodde varje månad att jag var gravid.

Just nu vill jag bara att menseländet ska komma så att vi kan vara ett steg närmare Bulle 2007.

Postat i:FET och IVF,

No Responses Yet

  1. Tingeling skriver:

    Möjligheten finns ju alltid där, trots allt. Men jag vet vad du menar, jag är likadan. Blir ibland lite trött på att man måste hoppas varje månad..
    Fast nu har det faktiskt gått några månader som jag inte ens har hoppats, bara önskat att mensen ska börja, ASAP.

  2. Kattmamman (a.k.a. Bridz) skriver:

    Du jag ska berätta en sak för dig som får dina förhoppningar att verka rätt intelligenta.

    Trots att jag inte haft barngörande sex efter förlossningen så tror jag också att JAG är gravid ibland.

    Den där förhoppningen är tydligen helt fastrotad i mitt medvetande och går inte att få bort.

    Dessutom tror jag hela tiden att DU är gravid, och i jämförelse så verkar det ju helt rimligt! Jag håller i alla fall tummarna stenhårt!

  3. Anonymous skriver:

    Den där evinerliga väntan på mens#”¤/)”#%=#%=

    Jag lider med dig:-(
    Kram Agapanthus

    Ps Håller en tumme också och tro på bebis! Ds

  4. Camillas lockar skriver:

    Heja heja, bulle 2007!

  5. Pia skriver:

    Jag är optimist när det gäller dig så jag hoppas med dig varje månad, det vet du :).

  6. Tinselflickan skriver:

    Äsch, jag vet inte. Cykeldag 35 och då kan jag kanske börja hoppas. Det är först i övermorgon. Så vi får se.

    Fast jag är väldigt trött på att hoppas hela tiden.

Kommentera

Besökare

  • 142,522 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

