Tinselflickans arkiv

Pust

Sitter pa flygplatsen i Bryssel med tangentbordet fran helvetet och har insett att jag inte har ratt installningar i min mobil for att kunna maila in mina inlagg.

Men vad gor det – jag har semester!!!

Postat i:Meta, Resor

No Responses Yet

  1. Anonymous skriver:

    Njut nu av din semester! Bloggen kanske också vill ha semester;-)

    Kram Agapanthus

  2. millan76 skriver:

    Åhhh, ha det nu så härligt på safari och bröllop och allt! Ta hand om dej!

  3. Göteborgskan skriver:

    Ha en trevlig resa!
    Det låter ju helt underbart!
    Och spännande.

  4. Hemlliz skriver:

    Synd att du inte har laddat ner opera mini till din mobil… Men du kan ju passa på att njuta av att inte måste blogga ett tag nu…

    Ha det så skönt…

  5. Anonymous skriver:

    HA EN UNDERBAR SEMESTER ! NJUT !! KRAMAR LALLI

  6. Lillan skriver:

    Hoppas att det blir alldeles, alldeles underbart och att maken och styvisen får uppleva DITT Afrika!!!

  7. Anna skriver:

    Ha en ljuvlig semester!!!

  8. Maria skriver:

    Ha det toppen!

  9. Johanna skriver:

    Det kanske är skönt för dig att ha semester från oss också men oj så kul det ska bli att höra om din resa.

  10. Anna-Bell skriver:

    Åh vad många bra bloggar jag har hittat på sistone, bland annat din!Tänk om jag visste detta när jag var mitt uppe IVF-karusellen.(Då kanske inte folk bloggade?!)
    Jag höll till på Föräldrakanalen istället.Det var en bidragande orsak till att jag höll mig uppe.Man behöver människor i liknande situation när man kämpar på i barnlöshetsträsket.

    Håller mina tummar hårt för att det ska gå vägen för dig!

    Anna-Bell

  11. hermelinen skriver:

    Bara så du vet så är det iskallt och blåsigt här hemma i Göteborg… 😉

    Hoppas ni har det riktigt mysigt där nere!

    *kram*

Kommentera

Besökare

  • 142,522 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

