Tinselflickans arkiv

Serious resfeber

Vi åker i morgon bitti kl 07.10 och jag vill inte jobba.

Jag vill packa. Titta på badkläder och drömma mig bort.

Njuta.

Vara hemma.

Men. Det kan jag inte. Inte riktigt än.

Jag ska försöka blogga från mobilen medan vi är borta. Jag kan inte garantera att det funkar men kan man skicka epost ska man kunna blogga… Plus att jag kanske får låna en dator då och då.

Men jag ska ha semester så förvänta er inga dagrapporter.

Postat i:Meta, Resor

No Responses Yet

  1. adde skriver:

    Hjälp, har du inte packat än?! Jag blir nervös å dina vägar 😉

    Ha det riktigt riktigt kul nu. Tänk, 3 veckor, DET är semester…

  2. Tinselflickan skriver:

    Haha, jodå, jag har packat. Men vill liksom fördjupa mig i packningen. Prova kläder och allt det där. Det hinner jag inte riktigt med.

    Kram!

  3. Grodis skriver:

    Ha en riktigt underbar semester och ta hand om dig själv! Kramar!

  4. Tingeling skriver:

    Ha en underbar resa!!!!!

    *avis*

  5. drutten skriver:

    Hoppas din resa blir precis så underbar som du önskat! Ser fram emot att få höra om den när du kommer hem!
    Kram!

  6. Anna skriver:

    Njuuuuut!
    Kramar

  7. Mary skriver:

    Trevlig resa!

  8. Arletta skriver:

    Ha en trevlig resa!

  9. hermelinen skriver:

    Ha en underbar semester! Finns det nån plats kvar i din väska knör jag mej gärna ner där! 😉

    Kramar i stora lass!

  10. Astillbe (Busan) skriver:

    Jag hoppas att ni får en helt underbar semester på alla sätt och vis! Ta hand om er och bara njut!!!!!!!

    Här är det bara kallt, jävligt och snorig! 😉

    Massor med kramar

Kommentera

Besökare

  • 142,589 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

