Tinselflickans arkiv

Om ni undrar… *Uppdaterad

vad som händer med utseendet på bloggen håller jag på att försöka byta från gamla blogger till nya och ett av tipsen jag fått är att använda en standard-template medan jag byter.

Vet inte om det funkar. Just nu har alla uppmaningar att byta till den nya versionen försvunnit…

* Det funkar fan inte. Nu drar jag täcket över mig och lägger mig och läser. Är förkyld och snorig och vill inte tampas med suriga blogger mer.

Postat i:Meta

No Responses Yet

  1. Anonymous skriver:

    Haha just nu känns det som att komma hem till mig! 🙂

    /Anna (som inte får logga in just nu morr)

  2. bondunge skriver:

    Dttta utdeende duger såååå bra !

  3. Tinselflickan skriver:

    Jag vill byta till nya blogger! Vill kunna använda labels och allt annat roligt som de verkar ha.

    Men jag kan inte.

    Fan. Har mailat tusen olika människor och bett om hjälp, men får inte rätsida på det.

    Jag uppmanas att byta men varje gång jag försöker går det inte. Inte än, står det – men snart.

    När fan är snart? Så har det stått i evigheter nu…

Kommentera

Besökare

  • 142,668 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

