Tinselflickans arkiv

Näpp

Mensen har inte kommit än. Hade tänkt testa i morse men glömde bort det som vanligt. Lekte lite med tanken att jag skulle kunna vara gravid men det kändes helt befängt. Tror bara det är mensen som strular.

Postat i:Barnlöshet,

No Responses Yet

  1. skåneAnna skriver:

    Du kan väl testa under dagen (om du hinner) om inte annat så bara för att ”skrämma igång” den där mensen lite…
    😉

  2. Umeboshi skriver:

    Om du bara visste vad en sån som jag tänker när jag läser din blog just nu… 😉

  3. Salvia skriver:

    Hm. I natt drömde jag att nån av de barnlösa vars bloggar jag läser testade positivt.

    Det var förvisso ett väldans märkligt test som innebar att en gigantisk behållare skulle fyllas med urin. Sedan tillsattes ett ämne, om urinet blev blått var man gravid. Så blev det för kvinnan i min dröm. Dock inte för hennes man som testade samtidigt…

    Nåja, det var en utvikning. Testa på du skulle jag ju skriva!

  4. Tilda skriver:

    Gumman, du kanske ska testa ikväll? På mig har det gett utslag på eftermiddag/kväll, jag har aldrig tagit på morgonen faktiskt. Så att du vet… och jag med för jag börjar bli riktigt nyfiken 🙂
    Stor kram på dig!

  5. Adde skriver:

    Tja, under sker ju ibland…
    Fast det är nog bara menskrångel!
    Men man kan ju inte rå för att man hoppas lite iaf…

  6. Nathalie Winberg skriver:

    Har du en bror som börjar på M?

  7. Tinselflickan skriver:

    Skåneanna: Kanske i morgon…

    Umeboshi: Tror jag kan gissa! =)

    Salvia: Låter urjobbigt ju. Kanske testar i morgon.

    Tilda: Får se… Tror inte att det är något, utan bara sen mens efter ivf. Hormonerna kan ju ställa till med en massa elände.

    Adde: nä, jag hoppas jag med fast mycket mindre än jag hade gjort om det här var för ett år sedan.

    Nathalie: Ja, en halv sådan. Hur så?

  8. pia skriver:

    Du kanske tar det hela med ro men du får ju tänka på oss andra vars fantasi skenar iväg. Snälla, testa inom de närmaste dagarna i alla fall…:)

  9. Nathalie Winberg skriver:

    Det är alltid någon som känner någon som känner någon, jag hittade länken till dig. Den är lång dock. Jag kommer inte ens ihåg hela ledet tror jag. Kan försöka…
    Min frisörs mans systers man är din halvbror då. Om jag minns rätt. 😀 Hon hade tydligen träffat dig vid något tillfälle ”för många år sedan”.
    Jag tycker om att världen är rätt liten ändå.

  10. Tinselflickan skriver:

    Japp, jag minns henne väl, din frisör och hennes man har jag faktiskt träffat flera gånger. Dock inte på senare år eftersom jag inte har någon kontakt med sagda halvbroder.

  11. Nathalie Winberg skriver:

    Vi pratade i alla fall om jobb sist, och så hade hon plockat upp en och sett dig och så vidare. Tänkte bara kolla om det stämde. Lycka till med eventuell testning 🙂

  12. Anonymous skriver:

    Hjälp. Hjärnan börjar gå på högvarv direkt för sånt här ju!

Kommentera

Besökare

  • 142,522 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

