Tinselflickans arkiv

Utmanad igen

Denna gång är det Anna som utmanat mig att summera 2006. Så jag ger mig hän…

Vad gjorde du 2006 som du aldrig gjort förut?
Testade bindvävsmassage. Lite konstigt var det, men ganska bra.

Vilka länder besökte du?
Sverige och Danmark. Typ Kastrup… Fast vi kom nästan till Skottland. Men bara nästan.

Vilket datum från 2006 kommer du minnas, och varför?
7 september. Började på nytt jobb då. Var på intervju dagen innan. Fick jobbet på kvällen, började dagen därpå. Snabba ryck!

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2006?
Oj. Vet inte. Möjligtvis Boten Anna, även om den säkert kom långt tidigare.

Vad gjorde du på din födelsedag?
Inte riktigt säker. Men efter att ha uppdaterat mig i min egen blogg kom jag på att jag faktiskt gjorde folkets egen sjukamp, ett av jippona kring friidrotts-vm. Till alla GT-läsares stora förtjusning dagen därpå.

Vad gjorde ditt år mycket mer njutbart?
Det faktum att jag äntligen har fått ett fast jobb.

Vad har hållit dig från att bli galen?
Min älskade man.

Vem var den bästa nya personen du träffade?
Några av mina nya arbetskamrater.

Uppnådde du det du tänkt dig under 2006?
Nja. Jag hade hoppats på Bäbis 2007 och chansen att lyckas med det hade varit större om jag blivit gravid 2006. Men annars har det varit ett bra år.

Förhoppningar om 2007?
Att jag blir gravid, så klart. Min stora önskan i livet.

Den som vill får svara – om det inte är passé med summeringar av 2006 så här långt in i januari…

Postat i:Utmaningar

Kommentera

Besökare

  • 142,586 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

