Tinselflickans arkiv

Nytt akupunkturbesök i dag

Jag har en och en halv timmes akubesök i dag. Vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt annat men det löser sig säkert.

Mensen har fortfarande inte kommit och jag hade tänkt testa för säkerhets skull i morse men det glömde jag bort. Så blasé är jag. Tror inte för ett ögonblick att jag är gravid, tror bara att mensen trilskas efter ivf:en men jag tycker ändå det är jobbigt att inte veta riktigt. Hjärnan gör ju sina kullerbyttor…

Menscykeln verkade rätta till sig efter bindvävsmassagen (i alla fall två gånger) men sen har den varit kajko. Vet att jag var uppe i 38 dagar vid min senaste ”normala” cykel, precis innan ivf:en.

Nåja, den kommer kanske under dagen. Dag 38 i dag. Eller i morgon. Eller någon annan dag.

Postat i:Barnlöshet, ,

No Responses Yet

  1. Umeboshi skriver:

    *sätter mig på fingrarna för att inte skriva något olämpligt om situationen*

    Men jag hörde att maken hört av sig till dig… så går det när han läser över axeln! 😉

Kommentera

Besökare

  • 142,639 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

