Tinselflickans arkiv

Bokat!

På fredag ska jag på mitt första akupunkturbesök. Hela två timmar.

Det blev nämligen Humlans förslag. Inte vet jag varför – det ligger knappast nära jobbet. Men det bara blev så. Och än så länge känns det bra.

Postat i:Barnlöshet,

No Responses Yet

  1. Lillan skriver:

    Akupunktur tror jag på – det funkade både för att få fram fler mogna ägg med samma låga Puregondos och för att hjälpa mig att få sova natten innan Carl föddes (efter tre veckor av avbruten sömn pga förvärkar)… Det är grejer det! Lycka till!
    kram Lillan

  2. Betty2 skriver:

    Lycka till på fredag. 🙂 Hoppas du kommer må bra av akupunkturen (jag blev definitivt väldigt avslappnad varje gång, höll nästan på att somna 😉 ) och så klart hoppas jag oxå att försöket på SU lyckas.

    Kram!

  3. Solkatten skriver:

    Jag vet inte riktigt vad jag ska tro om akupunktur, men eftersom jag fick plus efter att ha gått på behandlingar tycker jag absolut att det är värt att prova. Om inte annat för att det är avkopplande.

  4. Anonymous skriver:

    Roligt att du gick på mitt förslag 🙂
    Hör gärna av dig om vad du tyckte, hon kan vara lite speciell. Hon är väldigt duktig men det viktigaste är att personkemin mellan er stämmer! Känns det inte bra måste du säga det, det viktigaste är att allt hon gör/föreslår känns helt rätt för dig.
    Lycka till!
    Kram Humlan

  5. Tinselflickan skriver:

    Jag går dit med öppet sinne och vetskapen att akupunktur inte garanterar en lyckad behandling. Sen får vi se hur det går. Skriver mer i morgon! =)

Kommentera

Besökare

  • 142,522 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

