Tinselflickans arkiv

Inspiration efterlyses!

Skrev ett tokbra inlägg i huvudet precis innan jag somnade i natt. Med fiffiga formuleringar och skarp analys. Av barnlöshetsproblematik och möten med andra barnlösa människor.

Synd bara att det försvann i drömmens värld. Mr Sandman, kan du ge mig mitt blogginlägg åter?

Inte det nä.

Häpp.

Filed under: Meta

No Responses Yet

  1. Ulla skriver:

    Men du har ju redan skrivit det där inlägget! Flera gånger.

  2. crrly skriver:

    Ja men det där är väl typiskt. Hur ofta bloggar man inte i huvudet när man inte är i närheten av en dator?! Sen får man aldrig till det alls lika bra, om man ens kommer ihåg någonting.

  3. Isidor skriver:

    Vi tar dig på ditt ord.
    Det är lugnt…

  4. Storkenflyger skriver:

    Känner igen fenomenet.

    Det lossnar snart – du är ju mästerbloggarinnan för tjyven! 🙂

Lämna en kommentar

Besökare

  • 146 461 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt