Tinselflickans arkiv

Ridå

Jag blöder på riktigt.

I ett fåfängt litet hopp om att det inte var sant tryckte jag i en crinone för säkerhets skull i morse. Plastbehållaren var helt röd när jag drog ut den.

Det verkar som om det är kört igen, mina vänner.

Postat i:FET och IVF,

No Responses Yet

  1. LillaSandra skriver:

    Fans h-vetes j-vla skit! Det får inte vara sant! Gumman då! Det var ju er tur den här gången! Sänder över en drös med kramar!

  2. Kapybaran skriver:

    NEJ! Det var ju ER tur nu. Fan, Tinselflickan, mitt hjärta blöder för dig.

    Stora varma kramar….

  3. Anonymous skriver:

    Hej
    Blir så ledsen…Vet att det inte finns några ord i världen som kan skänka tröst nu. Tänker på dej STORA KRAMAR LALLI

  4. Adde skriver:

    Finns det något man kan säga/göra för att trösta…
    Det är f-n inte rättvist!
    Många varma kramar

  5. Anonymous skriver:

    Trisst som 17, hoppas du får surfa på plusvågen nästa gång, verkar som du alltid ruvar precis efter de största plusvågorna…..hoppas så att det blir er tur snart.

  6. Betty2 skriver:

    Fan oxå… 😦
    Är så ledsen för din (er) skull. 😦 Tyckte oxå att det måste vara er tur den här gången. Tänker på dig.

    Massor av kramar

  7. Solkatten skriver:

    Fan vad ledsen jag blir! Kramar i mängder till dig…

  8. Anonymous skriver:

    Fy vad besviken jag blir!
    Varför kan ni inte få lyckas? Det är fan i mig er tur nu. Ni har lärt er tillräckligt i den hårda skolan nu.
    Tänker på dig, Tinsel och skickar dig en stor, varm kram. (for what it´s worth..jag vet)

  9. Anonymous skriver:

    Nej. Detta ville jag inte läsa. Så fruktansvärt ledsamt.
    /Kantarell

  10. Anna K skriver:

    Fy vad tråkigt! Jag som höll tummen stenhårt för er. Många kramar!!

Kommentera

Besökare

  • 142,558 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

