Tinselflickans arkiv

Men kom igen då!

Om mensen nu ska komma kan den väl för fasen göra det då, så jag slipper gå här och våndas!!!

Mensvärken kommer och går. Allt annat består.

Alltså, mitt liv är lite för spännande för mig just nu.

Någon som vill byta? Eller slå mig i huvudet så jag tuppar av åtminstone några timmar?

Postat i:FET och IVF,

No Responses Yet

  1. Storkenflyger skriver:

    *Drämmer en stor gummiklubba i skallen på dig*

  2. Betty2 skriver:

    Vet hur jobbigt det är och lider verkligen med dig. 😦 Hoppas gummiklubban funkade så att du kan vakna upp i morgon, utan mens.

    Kram!

  3. Anonymous skriver:

    Jag är dålig på att slåss men för din skull ska jag göra mitt bästa, tjong på dig! Läser ofta, skriver sällan, hoppas för din skull så att tummarna är blå.
    /Kantarell

  4. Anonymous skriver:

    om det här är spännande för oss som som föjer din blogg, måste det vara outhärdligt för dig och maken.

    Önskar så innerligt att er väntan ska vara över, att ni ska få en tidig julklapp i år, liksom…

  5. Kapybaran skriver:

    ååååååååå du är sååååååååååå söööööömniiiiiig……….. när jag räknat till tre så soooooooooooooover du. luuuuugnt och avslappnaaaaaaaaat.

    eeeeett

    tvååååå

    treeeeee

    sov sött, Tinsel, och vakna till glada nyheter. *svingar trollspöt*

  6. Tess skriver:

    Satte mig ner med Ella (1 1/2 år) i knät och sa ”ska vi kolla till Tinsel?”. Hon säger då klart och tydligt: ”bebis, bebis”. Hur tolkar din barnlöshetshjärna det? Jag vet hur mitt svårtattbligravidhjärta tolkar det i varej fall … Tänker på dig massor. Snart vet ni. Och jag hoppas fortfarande, så klart. KRAM.

  7. Grodis skriver:

    Shit, shit, shit så SPÄNNANDE!! Gud.. vad jag hoppas!!! Nu jävlar ska det ha lyckats – det har jag nämligen bestämt sörrö! 🙂

    Håller tummarna krampaktigt här och hoppas, hoppas, hoppas!!

    Stor kram!

  8. Ingunn skriver:

    Tänker på dig! Kollar din sida med jämna mellanrum och kan absolut inte låta bli att hoppas…

    Kram!

    Ingunn

Kommentera

Besökare

  • 142,522 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

